divendres, de març 17, 2006

foto-post

Tinc acumulades unes quantes fotos de la meva activitat els darrers dies, i mai trobo temps per dedicar-los posts per separat, així que ho poso tot junt en estil foto-notícia.

El Pare Noel passa les vacances a Chamonix
La primera és de quan vaig estar a Les Houches. De fet és del dia lliure que vam tenir, que vam anar uns quants a Chamonix i vam poder resoldre el dubte que tots els nens (nòrdics) han tingut de petits: on és el Pare Noel la resta de l'any? Doncs ara ja ho sé: és a Chamonix! El que no sé és què ha fet dels rens...


Forta pedregada a Orsay
Encara no havia posat cap foto del Departament o Laboratori on passo tantes (massa?) hores. El divendres 10 va caure una bona pedregada a la tarda que ho va deixar tot blanc com si hagués nevat i vaig poder fer aquesta foto curiosa que acaba amb aquest deute.


Minaskanian al Collège Franco-Britannique
Després de la pedregada, el cap de setmana va ser força assoleiat i animava a sortir a passejar. Quan ja el sol s'amagava, però, vaig tornar cap a la Cité U. per assistir a un concert de piano al CFB per un home que es diu Raphael (!) Minaskanian. Va interpretar obres de Mozart, Schumann i el seu mestre Emanuel Melik-Aslanian. No puc fer una crítica musical, però sí que em va agradar força (tot i una petita crisi de son, ja que el sofà on estava era moooolt còmode), i tot i que no va obrir la boca en tot el concert ni els 3 bis, va donar la sensació de ser un home agradable. Heu tingut algun cop aquesta sensació?


Manifestació contra el CPE
Per acabar, una foto "de rabiosa actualitat" com diria el tòpic. Suposo que heu vist a la tele les notícies de les manifestacions contra una nova modalitat de contracte que ha proposat el govern d'aquí. En diuen CPE per Contrat Première Embauche i, clar, amb aquest nom, no m'estranyava que sembli que els volen prendre el pèl. Tanmateix, embauche no vol dir el que m'imaginava sino contractació. En fi, no us fotré el rotllo de què va el tema; només us ensenyo el cartell "conciliador" que he trobat avui en arribar a la MPF. Com a pseudo-expert en cartells: té molt a envejar als dels Encontres!!


Apa, ara ja estic més a menys al dia. Ja us explicaré si dissabte em decideixo a anar a la mega-macro-mani que volen muntar contra el CPE aquest. Pot ser curiós estar enmig d'una autèntica mani francesa, però haig de meditar el risc que acabin repartint galettes, que es veu que li estan agafant el gustet i jo, com que no tinc pràctica de manifestant i sóc mig gafe, segur que rebria.

PS: Perquè no sigui dit, si voleu més informació (en frantxuti) podeu mirar aquesta pàgina d'una xarxa de federacions d'associacions d'estudiants [quina idea més llarga!], i també una oficial del govern francès que justifica el CPE en el marc del que anomenen "la batalla per l'ocupació". I pensar que tot aquest merder és perquè tenen un atur del 10% de res...

PP[=post-penjada]: Atenció! Acabo de mirar la web del pòster aquest... i resulta que no té res a veure amb el CPE dels nassos, sino que és propaganda d'una festa estudiantil a la Sorbona. Mira que fotre-li aquest nom amb el merder que hi ha...

Hi ha 1 comentaris:

El 20 de novembre, 2012 01:32, Anonymous Anònim ha dit...

buy generic phentermine how buy phentermine online real - phentermine online consultation order

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home