dissabte, de juny 16, 2007

Roland Garros

Mentre el Nadal i en Federer corrien darrera una pilota, jo em vaig colar a la pista Suzanne Lenglen, on acabava de jugar el mític John McEnroe la final de dobles veterans (+45 anys), per fer-me aquesta foto:

En plena pista de Roland Garros mentre es jugava la final masculina (10 de juny)

Hi ha 2 comentaris:

El 17 de juny, 2007 10:01, Blogger mendu ha dit...

hòstia! com t'ho vas fer per entrar-hi? t'hi vas colar?? jaja!

i quina enveja les vacances gregues! devia ser una passada tot allò, jo tinc moltes ganes d'anar-hi:)

i què tu? ja sé que deu ser la pregunta recurrent... però quan te'n vas london town? ;) que acabi d'anar bé per paris! i records a la fabi:p

 
El 30 de juny, 2007 17:10, Blogger Xarxa Santboiana - Sant Boi bloc a bloc ha dit...

Hola santboià,

Hem donat d’alta el teu bloc en http://xarxasantboiana.bloc.cat


El teu bloc esta en: Societat /Personal

Si pots ens envies el teu correu electrònic, aixì et amntindrem informat de tot el que fem.

Benvingut!


L'equip de Xarxa santboiana.

Sant Boi, 30 / juny / 2007

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home