dimarts, de gener 24, 2006

Un parell de webs

Ja sóc novament per aquí per comentar que el fred està arribant a París. Acabo de mirar la previsió del temps a meteo-paris i he pogut comprovar el que les mans em deien aquest matí quan anava cap al tren: "on has deixat els guants, tonto? que no ho veus que fa fred?" Efectivament, les temperatures negatives han arribat [i el que digui allò de "zero graus: ni fred ni calor" es juga que l'escalfi personalment!]



A part d'aquesta conclusió, la visita en aquesta web m'ha permès de descobrir aquesta altra, més interessant pels que viviu en climes temperatd, on podeu veure imatges en directe de diversos llocs de París, e.g.


Vista en directe de la Tour Eiffel
(Recarregueu la pàgina per veure com canvia)


[Si teniu java també podeu mirar aquí.]

I amb tot això... ja han passat dos dies a la nova feina i encara no he fotut ni brot. Algú més està tan productiu com jo? A veure si demà m'animo i començo a treballar una mica...

Hi ha 2 comentaris:

El 25 de gener, 2006 11:51, Blogger Arnau ha dit...

Caram, George, si que fa rasqueta, si! Ja m'ho va dir ahir l'Artur: el Jordi diu que te fred... En tot cas, aixo et passa per anar a treballar a un laboratori d'ulta-baixes temperatures (ridiculament anomenat, d'altra banda, Estimat Cotó!) Mare meva, els meus acudits de fisics cauen en picat, com les temperatures i com la meva produccio que es tan nul.la com la teva, em temo... A mi m'ha alegrat saber que no estava sol. A bientot company!

 
El 25 de gener, 2006 15:14, Blogger mendu ha dit...

jo tampoc produeixo. Ja en som tres doncs.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home